Hova akarsz utazni?
A Clicquot Arrow eredetileg 29 úticélból álló gyűjteményen keresztül mutatta meg az utat New Yorktól Kiotón át Párizsig... feltüntetve a Reimstől, a champagne ház központjától való távolságot.
CLICQUOT JOURNEY
A Ház 1772-es alapítása óta exportálja termékeit, először egész Európába, majd az Egyesült Államokba, végül Latin-Amerikába, Afrikába, Ázsiába és a csendes-óceáni térségbe. Akkoriban az utazás kaland volt, a pezsgők világra szállítása pedig kihívás.
Ez alkalom volt Madame Clicquot számára, hogy hidakat építsen és új felfedezéseket tegyen, valamint növelje hírnevét, és így ügyfelei körét szerte a világon.
A Veuve Clicquot pezsgőket az előremutató kalandszellem, a felfedezés és a kiválóság iránti tartós szenvedély ihlette. Amikor a szenvedélyedre gondolsz, mindig egy kulcsfontosságú úti cél jut eszedbe.
A Veuve Clicquot ikonikus darabjai újra elérhetőek >>>
Az ideális utazáshoz válasszon egy különleges csomagolási koncepciót, amelyet átitat a kaland és a meglepetés szelleme.
CLICQUOT ARROW
Where do you want to go?
The Clicquot Arrow can point the way through a collection of 29 destinations from New York to Kyoto to Paris... and the distance separating you from Reims, the center of the House’s production.
Luxury Packaging Design / 2018
This packaging came into being under the theme of 'Clicquot journey' and is inspired by traditional road signs. There are 29 global destinations in all. The signature Clicquot Arrow metal case features a sliding door and houses a 75cl bottle of Veuve Clicquot Yellow Label Brut.