Princesse de Clèves új champagne a piacon ?
2024. január 09. írta: CHAMPAGNEGIRL

Princesse de Clèves új champagne a piacon ?

Princesse de Clèves champagne

 

princessedecleveschampagne.JPG princessedecleveschampagnebrand.JPG

 

Bizonyára szívesen megosztom veletek az én párizsi kalandomat, amely során egy újonnan megnyílt champagne üzletre bukkantam. Gyorsan le is fotóztam pár képet róla, hiszen még sosem hallottam erről a márkáról, és kíváncsi voltam, mit kínálhatnak. Hazatérve úgy döntöttem, hogy alaposabban utánanézek, hogy pontos és megbízható információkat oszthassak meg veletek. A böngészés során rájöttem, hogy ez egy új, épp most kibontakozó champagne márka. Sikerült felkeresnem a weboldalukat is, ahol lehetőség van email-regisztrációra, így az érdeklődők hamarosan értesítést kaphatnak a közelgő webshop megnyitásáról. Remélem, ti is legalább annyira izgatottak vagytok, mint én, és várjátok, hogy felfedezhessétek ezt az új, ígéretes champagne márkát!

 

storeprincessedecleves.JPG

A weboldal elérhetősége »» itt ««

A Champagne Princesse de Clèves nevű márka nevének eredete érdekes történettel rendelkezik. A Princesse de Clèves egy francia regény címe, amelyet Madame de Lafayette írt a 17. században. A történet egy kora francia arisztokrata nőről szól, és a mű a francia irodalom egyik jelentős klasszikusa lett. A márka valószínűleg ezt a nevet választotta, hogy összekapcsolja a történelmi és irodalmi eleganciát a champagne világával.

laprincessedecleves1678.jpg

süti beállítások módosítása