90 palackos guruló pezsgőtároló állvány
2023. június 13. írta: The Cigarmonkeys

90 palackos guruló pezsgőtároló állvány

Azért akad öröm is az ember életében... 120.000.- forintért

Végre sikerült beszereznem egy nagy méretű, 90 champagne-os palack befogadására alkalmas tároló állványt.

És még tologatni is lehet!

Igaz se a nappaliba, se a bárba nem akarja begurítani az ember, mert annyira nem szép, viszont a pincében remek szolgálatot tesz.

Véletlenül találtam egy ószeres oldalon, rögtön le is csaptam rá 120.000 forintért.

Szemmel láthatóan ne vadonatúj darab. Ha kedvem lenne hozzá felpolírozgathatnám ... talán majd egyszer...

Viszont 90 palack champagne gyorsan rá is ugrott, hogy szépen vízszintes fekvésben kivárják az idejüket, míg rájuk kerül a sor.

Próbáltam utána nézni, hogy vajon jó vásárt csináltam e, hát bizony közel két óra internetes keresgéléssel, mindenféle magyar és angol keresőszó felhasználásával sem találtam még hasonlót sem.

Szóval, számomra nem derült ki, hogy mennyi lenne egy ilyen gurulós italtárolónak az új ára, valaki biztos tudja, aki ért hozzá. De azt gondolom, hogy 200.000 forint körül csak lehet valahol kapni újonnan is egy ilyen guruló italtároló konténert.

süti beállítások módosítása