James Suckling
Az amerikai borkóstolóként eltöltött 30 év alatt több mint 150 000 különféle bort kóstolt meg. Évtizedekig álmodott arról, hogy saját borospohár-kollekciót hozzon létre, és miután alaposan megfontolta, melyik társasággal dolgozhat együtt, Lalique-hoz fordult. Ők ketten tervezték a 100 POINTS univerzális borospoharat, amelyet 2012 szeptemberében dobtak piacra. A luxuspohárral bármilyen bor – fehér vagy vörös, fiatal vagy idős, első szüretelésű, vagy „petit château” – fogyasztására alkalmas. Súlyosabb, mint a legtöbb más borospohár a piacon, ezért bárki kezében érezhetően másként fog állni.
A kollekció tizenöt dizájnt tartalmaz:
A bor pontozási rendszerére utaló névvel a 100 POINTS egy kézzel készített kollekció, amely modern dizájnt és precíz használhatóságot ölel fel, miközben a Lalique bevett stílusát példázza: a legjobb üvegmesterek által készített kristály, „U” alakú kehely és jellegzetes, matt bordás szár a tiszta és szatén felület jellegzetes kontrasztja érdekében.
A több mint egy évszázaddal ezelőtt, 1888-ban alapított Lalique a francia luxus végső szimbóluma.
A Lalique, amelyet René Lalique alapított több mint 100 évvel ezelőtt, nagy hagyományokkal rendelkezik a borospoharak készítésében, kezdve az 1930-as és 1940-es években népszerű Barsac- és Beaune-féle poharakkal.
„Los Angelesben nőttem fel, szüleimnek és nagyszüleimnek Lalique volt otthon, és a családomban mindig is ezt tekintették a gyönyörű kristály mércéjének” – mondja James Suckling, aki csaknem 30 évet dolgozott a „The Wine Spectator” amerikai bormagazinnál. ” mielőtt elindítaná saját borkóstoló- és videós weboldalát a www.jamessuckling .com címen. Emellett egy kilenc ázsiai luxusmagazinból álló csoport borszerkesztője, köztük a Hong Kong Tatler, a Macau Tatler és a Singapore Tatler.
S most lássuk ami minket igazán érdekel: hogyan képzelte el James Suckling és a Lalique az ideális pohárformát a champagne számára.
Egy darab pezsgőspohár 68.000.- forint.