2006-ban a Dom Pérignon megbízta Marc Newson-t, hogy készítsen egy olyan tárgyat,
amelybe majd az 1999-es Millésime új magnumpalackja kerül.
A koncepció egy orosz babára emlékeztető tartály volt,
amelynek alsó fele pezsgősvödörként funkcionál.
A palack formáját inspirációnak véve Marc a tárolóedényt a valóságosnál nagyobb méretre
méretezte,és úgy döntött,
hogy savzöld színű lakkba borítja a tárgyat, amely Dom Pérignon és a zöld szín
közötti erős asszociáció modern értelmezése.
A limitált, 1000 darabos kiadás elkelt, és azonnali gyűjtői tárgy lett.
„Az volt a tervem, hogy megpróbálom azonosítani, hogy a Dom Pérignonban
mi olyan különleges vizuálisan, kulturálisan, történelmileg és minőségileg.
Számomra a palack hihetetlenül jellegzetes formája és színe tűnt ki,
ezért ezt használtam kiindulópontként, és valami menőt akartam csinálni,
ami elárult valamit a márka örökségéről.
Modernnek kellett lennie.” - nyilatkozta Marc Newson.Az első limitált kiadás sikere nyomán az a döntés született, hogy a Dom Pérignon
a 2000-es évjáratra el készíti a vödör egy másik változatát, azzal a szándékkal,
hogy ez egy kicsit kisebb tárgy legyen.
Készült egy élénkzöld darab.
Ezzel egy időben az 1996-os Rosé szaténfekete változata is elkészült.
A dizájner champagne hordozó jól tartja magát.
Általában 700 és 1.000 dollár közé árazzák.
De ha valaki nem tud élni nélküle,
akkor 2.000 dollárt is ki kell fizetnie érte.
Ennyiért csinos hordtáskát is adnak mellé.