James Suckling és a Lalique 100 POINTS üvegkollekciója
2023. március 27. írta: The Cigarmonkeys

James Suckling és a Lalique 100 POINTS üvegkollekciója

Tekintetünket különösképpen vessük a 170 euró/darabos pezsgőspohárra

james_suckling_es_a_lalique_100_points_uvegkollekcioja.jpg

James Suckling

Az amerikai borkóstolóként eltöltött 30 év alatt több mint 150 000 különféle bort kóstolt meg. Évtizedekig álmodott arról, hogy saját borospohár-kollekciót hozzon létre, és miután alaposan megfontolta, melyik társasággal dolgozhat együtt, Lalique-hoz fordult. Ők ketten tervezték a 100 POINTS univerzális borospoharat, amelyet 2012 szeptemberében dobtak piacra. A luxuspohárral bármilyen bor – fehér vagy vörös, fiatal vagy idős, első szüretelésű, vagy „petit château” – fogyasztására alkalmas. Súlyosabb, mint a legtöbb más borospohár a piacon, ezért bárki kezében érezhetően másként fog állni.

A kollekció tizenöt dizájnt tartalmaz:

 james_suckling_es_a_lalique_100_points_uvegkollekcioja_champagneclub_blog.jpg

A bor pontozási rendszerére utaló névvel a 100 POINTS egy kézzel készített kollekció, amely modern dizájnt és precíz használhatóságot ölel fel, miközben a Lalique bevett stílusát példázza: a legjobb üvegmesterek által készített kristály, „U” alakú kehely és jellegzetes, matt bordás szár a tiszta és szatén felület jellegzetes kontrasztja érdekében. 

A több mint egy évszázaddal ezelőtt, 1888-ban alapított Lalique a francia luxus végső szimbóluma.

lalique_champagne_glass_champagneclub_james_suckling.jpg

A Lalique, amelyet René Lalique alapított több mint 100 évvel ezelőtt, nagy hagyományokkal rendelkezik a borospoharak készítésében, kezdve az 1930-as és 1940-es években népszerű Barsac- és Beaune-féle poharakkal.
james_suckling_es_a_lalique_100_points_uvegkollekcioja_champagneclub.jpg

jamesbio.jpg„Los Angelesben nőttem fel, szüleimnek és nagyszüleimnek Lalique volt otthon, és a családomban mindig is ezt tekintették a gyönyörű kristály mércéjének” – mondja James Suckling, aki csaknem 30 évet dolgozott a „The Wine Spectator” amerikai bormagazinnál. ” mielőtt elindítaná saját borkóstoló- és videós weboldalát a www.jamessuckling .com címen. Emellett egy kilenc ázsiai luxusmagazinból álló csoport borszerkesztője, köztük a Hong Kong Tatler, a Macau Tatler és a Singapore Tatler.

 

 

 

 

 

S most lássuk ami minket igazán érdekel: hogyan képzelte el James Suckling és a Lalique az ideális pohárformát a champagne számára.

lalique_champagne_glass_champagneclub.PNG

Egy darab pezsgőspohár 68.000.- forint.

68_ezer_forint_egy_darab_pezsgospohar_champagneclub_blog_hu.PNG

süti beállítások módosítása